Több mint 79. 000 vendégéjszakát generált a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében megvalósult Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő akció. Fotók és szöveg: Dóka Attila Maráczi Gábor, az MT Zrt. stratégiai igazgatója a BWI kampány értékelésén elmondta, hogy ez 11 százalékkal több, mint a tavalyi eredmény. Az igazgató hozzátette, hogy a fő küldő országok tekintetében Németország, Olaszország, Nagy-Britannia és Franciaország vannak az élen, de Ausztria, illetve Svédország is jelentősen hozzájárult az akció sikeréhez. A turisztikai szolgáltatások a klasszikus városnéző programokhoz kapcsolódnak, így a Budapest kártyával történő buszos, illetve hajós városnézések. A múzeumok és a kiállítások utáni érdeklődés is jelentős volt. A fürdők szolgáltatásait a vendégeknek közel egyharmada vette igénybe. Az igazgató bízik abban, hogy jövőre újabb 10%-kal szeretnék növelni az eredményeket. Az eseményen megszólalt Szőke László, a Budapest Gyógyfürdői és Hévízei Zrt...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.