A válság ellenére is fellendülőben van a világ turisztikai iparága. Óriási a hangzavar a nemzetközi turisztikai reklámpiacon is. "Magyarországnak a jelenleginél nagyságrendekkel többet kellene költenie marketingre, hogy a mi hangunk is hallatsszon ebből a hangzavarból" - nyilatkozta a Népszavának Niklai Ákos, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) alelnöke, az Európai Szállodák és Éttermek Szövetségének egyik vezetője, a Magyar Turizmus Zrt. korábbi elnöke.
Forrás:
Népszava Online
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás