Magyarok költik lakással kapcsolatos szolgáltatásokra büdzséjük legnagyobb részét, 28 európai ország online válaszadói közül - közölte a Nielsen. Hazánkban fordítják a legkisebb arányt utazásra/üdülésre, valamint pihenésre, szórakozásra az átlagos havi kiadásokból. Ha tíz százalékkal több pénzük lenne, a magyarok leginkább élelmiszerre adnának ki többet, és félre is tennének a pluszból.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.