A legújabb terv az évenkénti műszaki vizsga a négy évnél idősebb gépkocsiknál. Szinte naponta hallani újabb, az autósokat fenyegető sarcokról. Most a műszaki vizsgák sűrítése van napirenden. Évente kellene vizsgáztatni a négy évnél idősebb autókat, ha megvalósítják az Európai Bizottság javaslatát. Ez a hazai autóstársadalom nagyobb részét érintené, mivel a gépkocsiállomány átlagéletkora 12 év. A gyakoribb vizsgáztatással a baleseteket szeretnék csökkenteni, mivel a statisztikák szerint az unióban a karambolok 6 százalékáért az autó valamilyen műszaki hibája okolható. Noha a sűrűbb műszaki vizsgáztatás még a jövő zenéje, a magasabb vizsgadíjak a legfrissebb sarcok közé tartozik: júliustól ugyanis 6 ezer forinttal többet, 22 ezret kell fizetniük az autósoknak.

Forrás: msn.mainap.hu
Feltöltő: Sakura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

25 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Feraj49
"...az UNIO-ban a karambolok 6%-százalékáért az autó valamilyen műszaki hibája okolható " !

94%-ában meg a balfa... gépkocsivezetők.

Szó sincs itt semmilyen baleset-megelőzésről !
Sarcolásról IGEN !
Ugyan már mitől lett drágább a műszaki vizsga.Vettek egy új olajemelőt?

Mi csak NÉVLEG élünk az EU.-ban.Sem a nyugdíj,sem a rokkantak járadékai,sem a bérek,vagy keresetünkhöz igazodó árak nem tükrözik.Az adóink sem ,mert sokkal több féle címen,és többet adózunk,mint más tagállam.

/csak egy érdekesség :Angliában a Tb.még arra is ad támogatást és a költségeket is fizeti éven kétszer,azoknak akik kerekesszékben élnek és lebénult a kezük.Mehetnek a Holland kupiba,/mert nem mindenhol fogadják a kerekesszékes vendégeket / és rendes számlát kapva onnan a TB.elszámolja nekik a költséget./
Akkor miről makok nekem a magyar TB.hogy nincs pénz vizsgálatokra,meg várólisták vannak.Hát ne legyenek. /Már falhoz kellett volna állítani a várólista kiagyalóját/
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
gabrella
@bubu1 : Minden olyan jármű, ami hangos műszakiztassák csak meg. Olyan berregő kis vackokkal idegesítik az embert, hogy nem gondolnám róla hogy jármű.
Január
Köszönöm. Akkor ennek a 3,5 ezreléke - mert ez az 1 % harmadrésze - 10 baleset. Tehát 10 baleset miatt szívhatunk.
szaboria1
@entero: Ó az a csodálatos Merkur cég már akkor is volt pultalatti jattolás és nem kellett várni 5 évet. Csak akkor még nem hívták nokiás doboznak, mert még nem volt Nokia. Igen te megteheted de vajon meddig, hogy 3 évente cserélsz autót. Egy jó márkás autót fölösleges 4 éves kora után évente vizsgáztatni. 1982-es Audinktól azért kellett megválni mert a pityókás cukrász úgy vágódott belénk, hogy mint régi vizsgabiztos tudtam már nincs értelme javíttatni mert megsérült a teljes hátulja. Ja és pöcre mindig átment az autónk két évente a műszaki vizsgán.
kkalman
@bubu1 :
Akkor mire is ez a felbuzdulás az évenkénti műszaki vizsgáztatással?
Sehogyan sem akar megtelni a feneketlen üvegzseb. Kell még bele...
entero
@szaboria1: Mivel akkoriban még kisdobos lehettem, nem volt igazán fogalmam mi is az a "jattolás". Egyébként a jó márkás autók ma már korántsem olyan szintűek mint régen. Ma már nem éri meg az olyan autók legyártása amelyik 10 évet is simán kibírnának alkatrész csere nélkül. A mai autók olyan 100 ezer km felett kezdenek meghibásodni, ami kb. 3 évet jelent nekem. Aki kevesebbet autózik, annak valamivel többet persze. Nem áll érdekükben az autógyártó cégeknek hogy olyan autókat gyártsanak ami hosszú élettartammal bír. Ma már a Mercedes vagy a BMW is hibáktól hemzseg, talán az Audi aki még ügyel a presztizsére valamelyest, na meg persze a Lexus...:-)))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok