Egy új kutatás szerint a csábítás olyan erős, hogy egy korsó sörnek előbb tudnánk nemet mondani, mint a közösségi oldalaknak. A Chicagói Egyetem munkatársai által elvégzett kutatásban 18 és 85 év közötti németek vettek részt, akiket BlackBerry okostelefonokkal láttak el, majd arra kértek, hogy félóránként jelentsék le, mihez éreznek éppen erős vagy ellenállhatatlan kedvet. A közösségi oldalak meglátogatása mellett a résztvevők egyebek mellett az alkoholizáláshoz, cigizéshez és alváshoz fűzött érzelmi viszonyukról is tudósítottak. A kísérletből az derült ki, hogy a közösségi oldalak okozta kísértésnek a legnehezebb ellenállni.

Forrás: hir24.hu
Feltöltő: Pilóta
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.