A szegedi önkormányzat 2011 januárjában új, tizenhárom darabos troliflottát rendelt a tendernyertes Ikarus–Skoda Konzorciumtól, egyenként 800 ezer eurós áron, a városban uniós támogatással megvalósuló elektromos tömegközlekedés projekt részeként. A járművek 100 százalékban alacsony padlósak, csuklósak, 18,75 méter hosszúak, 2,55 méter szélesek, és 124 utas szállítására alkalmasak. Klímaberendezéssel szerelik fel a vezetőfülkét és az utasteret is. A trolik a tervek szerint önjárók lesznek, azaz meghibásodás vagy áramszünet esetén akár 7 kilométert is képesek lesznek megtenni felsővezeték nélkül.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás