A termékek eladásából származó egyszeri „mesés” jutalék vonzereje megnövelte a gyors meggazdagodást kereső ügynökök számát, ezzel egyidejűleg az ügyfelek tényleges igényeiknek megfelelő konstrukció eladása helyett nemegyszer az ügynök számára magasabb jutalékkal kecsegtető biztosítási termékek értékesítésére került sor – hívták fel az Origó figyelmét egy jelentős gyakorlati problémára a Gárdos Füredi Mosonyi Tomori Ügyvédi Iroda szakértői. Ezeket a káros jelenségeket a jogalkotó, a hitelközvetítőkkel ellentétben, nem külön kormányrendelettel, hanem a Bit. szabályainak kiegészítésével, az úgynevezett csepegtetett jutalék bevezetésével próbálja megszüntetni – mutattak rá két részből álló cikkünkben, amelynek első részét most olvashatják.

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.