Tízből egy akciós terméket nem találnak meg a vásárlók – derült ki a Mystery Visit Kft. decemberben végzett próbavásárlásaiból. A cég az áruházak tisztaságát, a hitelügyintézést és a drága, tartós fogyasztási cikkek mellé dukáló tanácsadást vette górcső alá. Az utóbbi meglehetősen gyenge színvonalúnak bizonyult a teszten, az esetek harmadában eladó sem volt az osztályon.

Forrás: nol.hu
Feltöltő: vsop
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.