Az Index információi szerint Lázár János kancelláriaminiszter keményet húzott szinte első intézkedésként: magához vonta a rövid és középtávú fővárosi uniós projekteket, és egy erőteljes tollvonással lehúzta őket a listáról.
A 3-as metró felújítása, a villamosjármű-beszerzés folytatása, kisföldalatti-járműcsere, a 2-es metró és a HÉV összekötése, a 4-es metró kelenföldi buszterminál és P+R parkoló – az Index információi szerint ezek a beruházások esnek áldozatul az új fejlesztési politikának.
Az elsőrendű közlekedésfejlesztési prioritás ehelyett a Szeged–Hódmezővásárhely-villamosvonal lett, ami szakértők szerint jó törekvés, csakhogy Budapesten ettől még katasztrófát okozhat például a folyamatosan meghibásodó, füstölő, leálló 3-as metró felújításának elmaradása.
Az átcsoportosításra egyetlen indokot lehet tudni: Budapest elég erős gazdaságilag, hogy önmaga fejlesszen, inkább vidékre kell a pénz. A főváros vesztesége, ha ez így marad, több százmilliárd forint lesz, uniós pénz nélkül pedig nem tud fejleszteni.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A hatalom koncentrációra törekvő vezénylő, közben szétszórja végrehajtóit az országban, ha azok esetleg ráébrednek az őrültségekre, nehezebben tudnak szembe szállni.
Új hozzászólás