Az európai lapokat és kertévéket képviselő szervezeteknek nem jön be a médiaadó. Az Európai Bizottsághoz fordul a reklámadó ügyében az Európai Kiadók Tanácsa (EPC) és a Kereskedelmi Televíziók Szövetsége (ACT). Azt kérik a a Bizottságtól, hogy vizsgálják meg a magyar hirdetési piacra kirótt terhet – írja az MTI. Az EPC szerint a reklámadó tovább erodálja a sajtószabadságot Magyarországon, megbénítja a magyar médiaszektort, és különösen rosszul járnak vele a független hírszolgáltatók.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás