A szolgáltató helyekre akkor tér vissza a vevő legszívesebben, ha minőségi kiszolgálást kap. Ez mikor következhet be? Akkor, ha a tulajdonos jelen van. Különösen igaz ez azon szolgáltatásokra, ahol az emberi tényező nagyobb szerepet játszik. Így van ez a Prestige Alakformáló Szalon esetében is ahol a tulajdonos olyannyira fontosnak tartja a magas szintű szakmai és figyelmes kiszolgálást, hogy ő maga végzi a kezeléseket. Simon Ildikó a Prestige Alakformáló szalon tulajdonosa, tíz éve segíti az önmagukat testileg formálni vágyó vendégek vágyainak megvalósulását.

Forrás: karakterek.com
Feltöltő: Karakterek Magazin
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.