A szolgáltató helyekre akkor tér vissza a vevő legszívesebben, ha minőségi kiszolgálást kap. Ez mikor következhet be? Akkor, ha a tulajdonos jelen van. Különösen igaz ez azon szolgáltatásokra, ahol az emberi tényező nagyobb szerepet játszik. Így van ez a Prestige Alakformáló Szalon esetében is ahol a tulajdonos olyannyira fontosnak tartja a magas szintű szakmai és figyelmes kiszolgálást, hogy ő maga végzi a kezeléseket. Simon Ildikó a Prestige Alakformáló szalon tulajdonosa, tíz éve segíti az önmagukat testileg formálni vágyó vendégek vágyainak megvalósulását.
Forrás:
karakterek.com
Feltöltő: Karakterek Magazin
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás