A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) információi szerint az 1-es villamos felújításának sokmilliárdos költségvetéséből nem futotta annak az alapkérdésnek a tisztázására, hogy a húsz évvel ezelőtt átadott Rákóczi híd, amelyet eredetileg nyolc tonna tengelyterhelésre és 50 kilométeres óránkénti sebességgel haladó villamosokra terveztek, hogyan viselkedik 10-11 tonna tengelyterhelésű, 60-70 kilométeres óránkénti sebességgel haladó villamosok esetén – írta csütörtöki számában a Népszabadság.

Forrás: Magyar Nemzet
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

vukkocska
A sebességen lehet változtatni, de a tengelyterhelésen? Majd mennek az egyszerelvényes alumínium villamosok. :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.