A termékkategória 2010-es piaci megjelenése óta a tavalyi negyedik negyedévben csökkent első alkalommal a táblagépek forgalma, a teljes éves forgalom azonban szerény mértékben növekedett, a kisebb márkák pedig a nagyobbak kárára növelték piaci részesedésüket - derül ki az amerikai International Data Corporation (IDC) piackutató vállalat negyedéves piaci elemzéséből.

Forrás: STOP
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.