Tizennégy millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a TVBrands Kft.-t, mivel a vállalkozás a Medosan Kurkuma Plus elnevezésű étrend-kiegészítő termékének népszerűsítése során megsértette a termékkategória reklámozásának szabályait.
Forrás:
vg.hu
Feltöltő: dr lópicigáspár
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
9 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Úgyhogy mikor olvasom a hivatkozásokat amerikai, angol, svájci, norvég, vagy bármilyen kutatókra, gép bekapcs. és próbálom a jelzett céget megtalálni, mondanom se kell az esetek 90 % nem is található az adott cég amire hivatkoznak..Ez szerintem már nem is ,,félrevezetés,, ez ,,CSALÁS,, keményebb eljárást igényelne a dolog...
soha sem megbízhatóak, és/vagy átverés gyanúsak! Soha nem vásárolok olyan
terméket, amelynek reklámja hosszabb, mint fél perc! A fél percnél rövidebbeket sem gyakran, ugyanis drágák. Drágák, mert beleépíti a cég a termék árába a reklám költségét.
Nem nézem a jósnők és látnokok hülyítéseit...felnőtt emberek vagyunk, vegyük már észre, hogy ebből a buliból csak a hirdetők jönnek ki jól! (Na, meg a kereskedelmi adók kapnak apanázst.)
Új hozzászólás