A kormány a JWT Budapest Marketing Szolgáltató Kft.-t bízta meg annak a kampánynak a megszervezésével, amelyet külföldön indítanának a menekültek távoltartására. A tervek szerint Szerbiában, Macedóniában és Görögországban üzennének plakátokon nekik, hogy nem érdemes Magyarországra jönniük.

A hvg.hu cikke szerint ezen felbuzdulva a Saatchi & Saatchi reklámügynökség angol és magyar nyelvű plakátokon üzente a JWT dolgozóinak az alábbit:

Van, amikor az embernek nincs választása, mennie kell. A Saatchi & Saatchi tárt karokkal fogad minden JWT kreatívot, account managert és bárkit, aki máshol szeretné folytatni. Mert emberi kötelességünk segíteni. Mindig.

A felajánlást a JTW kollégái munkaidő után láthatták, akkor járt ugyanis a székházuk előtt két quad, aminek a hátára ragasztották a plakátokat a felirattal.

Munkát ajánlottak azoknak, akik nem akarnak részt venni a menekültellenes propagandábanForrás: hvg.hu

A Saatchi and Saatchi az alábbit írta közleményében az esetről:

 A Saatchi & Saatchi reklámügynökség mostanában jelentősen bővül, így képzett szakemberekre folyamatosan szükségünk van. A bennünket körülvevő világ kérdéseit figyelemmel kísérjük, és ezekre a lehetőségeinkhez mérten reagálunk – ahogyan tettük ezt már a múltban is több esetben. Ezért elsősorban olyan munkatársakat szeretnénk magunk között tudni, akik hozzánk hasonlóan gondolkodnak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.