Csak a Soros-terv hirdetésére 2,3 milliárd forint ment el, miközben Mészáros Lőrinc médiacégeihez összesen 1,24 milliárd forint folyt be. Újra kikérte az Átlátszó a Miniszterelnöki Kabinetirodától, hogy mennyi közpénz ment el állami hirdetésekre, most a júliusi, az augusztusi és a szeptemberi számokat vizsgálták. Az említett három hónapban négy nagy összegű médiakampányt rendelt meg a Kabinetiroda, ismert partnereitől, Balásy Gyula cégeitől, a Lounge Design Kft.-től és a New Land Media Kft.-től.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás