A középiskolai matematika tanárnő már az egyetem alatt sem tudta elképzelni, hogy nyakra-főre íratja a röpdolgozatokat és adja a jegyeket, ezért alternatív módszereket keresett, így bukkant rá a gamifikációra. Nála a diákok pontokat gyűjtenek, akár úgyis, hogy egy telefonról működő játékkal feladatokat oldanak meg otthonról. A diákok minél több pontot gyűjtenek, annál menőbb avatart kapnak a virtuális osztályteremben. A tanárnő 9.-es osztálya pedig egy matematikai kísérletoktatásban vesz részt, ami nem tételeket magoltat, hanem gondolkodni tanítja a diákokat.

Forrás: Abcúg
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.