A Nyugati- és a Déli pályaudvarok alagúttal történő összekötése után a Nyugati lenne a főpályaudvar, több HÉV vonalat összekötnének, illetve meg kell határozni az új HÉV szerelvények műszaki specifikációját – egyebek mellett ezeket tartalmazzák azok a kormányhatározatok, amelyek a Magyar Közlönyben jelentek meg.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Lássuk be a nem rokon rokonyok vasúti-gügyüjei virulens baromságok
Naná, hogy egy nagy halom EU-s, azaz a mocskos nyugati emberek adójából származó pénz eldorbézolásáról intézkedett ártunk és qurmányunk. Egyelőre csak arról van szó, hogy mindenféle agyament terveket kell újból leporolni – nem átgondolni nem, mert kiderül, hogy marhaság és főleg értelmetlen, illetve annyira releváns, mint a felcsúti vasút -, de ettől még a megbízható elvtársak ezen a címen is eltapsolgatnak néhány milliárdot.
Még fel sem ocsúdtam a meglepetéstől – bár tudva tudom, hogy a magyar Közlöny nem ritkán egy igazi humor-forrás -, amit Őfenesége egyik legújabb rendelkezése okozott: „határozata Grand Tour kerékpáros körverseny lehetséges budapesti rajtjának előkészítéséről”, mikor képernyőmre került, pontosabban kerültek az un. Integrált Közlekedésfejlesztés címen összehordott baromságok, un. kötött-pályás viccei a főváros ellen.
Kiterjednek
a déli HÉV-ek Kávin térre való bevezetése illetve részben ennek ellentmondva az északival összekötése
a Déli PU megszüntetése és Nyugatiba vezető vasúti alagút építése, valamint ezzel kemény ellentmondásban a Déli PU és a Keleti HÉV M2-es metrón keresztül való közvetlen összekötése
mellett még néhány ennél is egetverőbb ötletre.
Azonban valahogy egy dolog ismét kimaradt: a Ferihegy-i, pontosabban a Liszt Ferenc repülőtér közlekedése; sem a metró, sem egy gyorsvasút fel sem merülhet! =))