Gyorsabb, önkiszolgáló és automatizált ügyintézést ígér a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. egy több mint kétmilliárd forintos európai uniós támogatásból megvalósuló fejlesztés révén – írja az MTI-re hivatkozva a 24.hu.
Fotó: pixabay.com
Megvalósítási szakaszba lépett ugyanis a
„Mesterséges intelligenciával támogatott ügyintézési pont (KIOSK) kiterjesztése a kormányhivatalokra, illetve más külső ügyintézési helyszínekre”
elnevezésű, az Európai Unió által finanszírozott projekt.
Ennek célja 400 érintőképernyős önkiszolgáló ügyintézési pont (KIOSK) létrehozása. A projektkonzorcium a mesterséges intelligencia (MI) technológiával is továbbfejleszti a KIOSK eszközök elektronikus támogató környezetét és a kapcsolódó támogató funkcióit, így automatizálva bizonyos ügytípusokat. Hajzer Károly, a Belügyminisztérium informatikai helyettes államtitkára szerint ezzel az eszközzel sorban állás és ügyintézői beavatkozás nélkül már az első ütemben 12 ügytípus lesz intézhető, akár 24 órában, országszerte több száz helyszínen.
Forrás: 24.hu/MTI
Címlapkép: pixabay.com
Új hozzászólás