Már most közel 40 közkedvelt márkához biztosít diákkedvezményt a dinamikusan fejlődő magyar startup. A Diverzum tavaly novemberben indult, alig egy év alatt 60 ezren regisztráltak az oldalra, akik ezáltal 35 millió forintot spóroltak meg az online költéseik során. A Z generációs ötletgazdák célja, hogy egyetlen diák se dobjon ki feleslegesen pénzt az ablakon. A kezdeményezés nulla forintból indult, de az augusztusban zárult első befektetési körnek hála, ma már egy egyre nagyobb csapat dolgozik azo...

Forrás: lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.