A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan is fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz, újra szexivé válnak az offline hirdetések, aki pedig az alacsony árakkal próbál versenyezni, annak komoly problémái lehetnek. Hozzátette, aki nem tudja megmondani, mitől különleges a cége, gyakorlatilag meg van pecsételve a sorsa.
Forrás:
lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Ezzel szemben itthon a legrosszabb a vélemény róla..például hogy: -a TikTok csak hülyegyerekeknek való... -én nem nézem, mert nincs is mit...stb...stb..pénzforgalma már megelőzte az alibaba forgalmát..talán már elérte a kétmilliárdot a feltöltő/olvasó/nézelődők száma...újabban a legjobb a TikTok live...