Elárultak pár érdekességet a büfékocsikról.

Erre büszke a MÁV: Rengeteg hamburgert és sört adtak el a balatoni járatokon

Kép: MÁV-START

Javában zajlik a nyár, a MÁV-START Utasellátó szervezeténél is maximális fordulatszámon pörög az üzem – írja honlapján a vasúttársaság. A turisztikai szezon ideje alatt naponta már 124 járat közlekedik valamely Utasellátó-szolgáltatással, köztük bisztró- vagy étkezőkocsi, illetve háló- vagy fekvőhelyes kocsival. Ezekről néhány érdekességet is megosztottak, így megtudhatjuk:

- A Balaton InterCity-ken június eleje óta 2500 hamburger és 4375 korsó sör fogyott, ezek itt a legnépszerűbbek;

- A fővonalakon a lepények az utasok kedvencei, amikből összesen 9 ezer fogyott.

A bisztrókocsi-szolgáltatást a MÁV-START újonnan gyártott IC+ 1. és prémium osztályú kocsijai tették lehetővé, ezekből harmincötöt állított forgalomba a vasúttársaság. Az Utasellátó szolgáltatást három éve szervezték újra, közleményük szerint nagy sikerrel.

Forrás: MÁV-START
Fotó: MÁV-START

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

rücsü41
Hát arra nem lehet büszke hogy a MÁV rendeltetés szerűen , a menetrendet betartva kényelmes utazást biztosít az utasainak.Valamire csak büszkének kell lenni ebben a rendszerben!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
izéke
Gondolom hasonló büszkeség tölti el pl. a hodászi vonatbaleset leforrázott áldozatait is. Megtalálták már a háttérben húzódó Gyurcsány szálat a baleset okán? Vagy inkább SorosBrüsszelHadházy?
Sakk Matt
Most akkor a korrekt menetrend jön ekkora sikerek után, ugye?!
namihami
Én semmi romlást nem látok a MÁV állapotàban! Kétszáz éve is pontosan annyi volt a Budapest-Vác szakasz menetideje, mint ma!
Akkor, hol itt a romlás vagy a visszafejlődés!?!
Yoda69
@namihami: Jogos az eszrevetel. A torok megszallas alatt meg napokig is eltarthatott az ut. Ahhoz kepes van fejlodes
Sakk Matt
@namihami: A romlás negatív fejlődés!
(Fidesz-Újbeszél)
nejlontacskó
@izéke: A Brüsszel a hibás, már megvolt...
"Még vizsgálják, kinek a hibája vezetett oda, hogy két szerelőt áramütés ért a komáromi vasútállomáson. A szerelők elhagyhatták az intenzív osztályt. A szakszervezet szerint megfelelő eszközökkel elkerülhetők lennének a hasonló balesetek. A MÁV a kormányra, a kormány Brüsszelre mutogat.
A kormány szerint Brüsszel a hibás
A szakszervezet szerint karbantartásra is sokkal több pénzt kellene költenie a vasútnak.

A MÁV SZERINT NINCS MEG AZ EHHEZ ELEGENDŐ FORRÁS, A KORMÁNY PEDIG A BRÜSSZELI PÉNZEKKEL TAKARÓZIK, MONDVÁN, AMÍG AZOK NEM LANDOLNAK MAGYAR SZÁMLÁKON, ADDIG NEM IS LESZ FEDEZET A VASÚTI KÖZLEKEDÉS FEJLESZTÉSÉRE."
2023.07.09.

Erről ennyit...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.