A Párdentó két hétre vörös kódot rendelt el a Top Shop 2006 és 2012 közti videókat nézők számára a cég elérhetőségeinek többszöri megtekintése miatt, a rendelet szeptember 10-ig tart, jelentette be a Párdentó elnöke kedd délelőtt sajtótájékoztatóján. Heves András kijelentette, hogy az új szabályt azért kellett bevezetni, mert a Top Shop reklámfilmeket nézők megsértették a Párdentó által 2022-ben létrejött törvényt, ha a telemarketing cég hatása két héten belül nem csillapodik, a Párdentó újabb két héttel, szeptember 24-ig meghosszabbíthatja a vörös kódot.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.