Aki ma nem kínál valódi ügyfélélményt, az óhatatlanul lemarad az ügyfelekért folytatott versenyben. November 15-én abban segít a KKV szektornak a Floow Day, hogy hogyan lehet a vásárlói élményen keresztül mérhető hasznot és versenyelőnyt elérni. A rendezvényen egy világszerte ismert mentalista mutatja be a pozitív hatásgyakorlás eszközeit, de előkerül az AI is, amelynek segítségével személyesebbé tehetjük az ügyfélkiszolgálást.

Forrás: lepesmagazin.hu
Feltöltő: kadar9
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.