Itt az ideje, hogy a plakátról is írjunk, mert a szórólapot már kiveséztük. A plakátra tekinthetünk úgy, mint egy felnagyított szórólapra, de egy kicsit máshogyan működik, más dolgokra kell figyelni a tervezés és az alkalmazás során is. Ha nincs jó plakátozási koncepciónk, könnyen lehet, hogy nem fog célba érni az üzenet, nem lesz belőle konverzió. Ugye ezt nem szeretnéd? Gyere, megmutatjuk milyen egy jó plakát, hogyan és hova érdemes azt kihelyezni, hogyan építheted be a marketingedbe!

Forrás: spiritnyomda.hu
Feltöltő: balcsiarc
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.