Gusztustalan videót forgatott a szendvicskészítésről a Domino's Pizza amerikai étteremhálózat két dolgozója a vendéglátó egység konyhájában, majd a felvételt feltették a YouTube-ra. Ez a lépésük nemcsak a munkahelyükbe került, hanem néhány nap leforgása alatt súlyos kommunikációs válságba taszította magát a vállalatot is. A közösségi portálok szervezőerejének hatását a The New York Times cikke elemezte a Domino's szemléletes példáján keresztül.

Forrás: piacesprofit.hu
Feltöltő: bogyó
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.