Pályaudvarról jöttünk, mesterségünk címere: M. Á. V. Hallottuk már, mit tervez a minisztérium, hány pályaszakaszt kíván bezárni. Ismerjük a szakszervezeti vezetés álláspontját, csak a legfontosabb szereplők nem szólaltak még meg: a vasutasok. Az a több ezer ember, akik generációk óta láthatatlanul vagy látványosan azért dolgozik, hogy mi eljuthassunk úticélunk végéhez.

Forrás: STOP
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
bigyibogyo
@szaboria: csunya lenne ha allamtitkar lenne....meg morvainal is ijesztobb
szöszmösz
Meggyöződésem, hogy a MÁV is, mint a többi állam által finanszírozott cég átvilágításra. átszervezésre szorul. Kár nosztalgiázni, a racionális működtetés és munkaszervezés mindenki érdeke.A problémát csak abban látom, hogy az emberek
már nem bíznak a tisztességes átgondolt döntésekben, újabb közpénzeken meggazdagodó garniturát látnak mögöte.
klicskó
Sztrájkok voltak a Fidesz ideje alatt is, Gaskóval. De míg 1999-2000-ben a bér miatt sztrájkoltak, 2007-óta a privatizácíó, és a vonal bezárások ellen tüntetnek (ill. Kóka igéret miatt).
A szocik az összes profitot termelő egységet kiszerveztek (ezért sikerdíjat vettek fel, MÁV Cargo) így maradt a veszteséges részleg. Szerintem ez büncselekmény.
A Máv-nál több szakszervezet van, de a többiek csak most fogták fel, hogy mi történik. Későn. Gaskónak igaza van, volt.
bigyibogyo
@klicskó:ezt mondannkaakinek vonatra van berlete es igy vagy nem megy munkaba vagy vesz gec dragan buszjegyet... hova fogja venni a kovetkezo berletet? igy persze,h vesztesges.
a tobbiben lehet valami.
klicskó
Kicsit emelkedj felül ezen a szemléleten. A jegybevételek 30% fedeznek a költségekből. A többi szállításból, állami támogatásból állt. Hát ez utóbbi fogyott el most a szocik tevékenységénak köszönhetöen. ( a szállítást meg eladták).
Esélytelen történet. Csődbe fognak menni.
Szép lassan bezárhatják az összes vonalat, de az se fog segíteni. Elqrták a szocik.
(a MÁV stratégiai cég, ha tönkremegy, akkor sokan fognak még tönkremenni)
Január
Akkor most szembe megyünk az Eu-val, mert itt számolják fel a vasútvonalakat, ott pedig a hosszútávú cél a vasútfejlesztés.
Azt látni kell, hogy annyira a közútra terelték már a forgalmat, hogy bizony van olyan vonat, melyen csak lézengenek az utasok, most nem a hétvégi diákutazókról írok, mert ott az IC-k tele vannak.
Ezeknek a vonatoknak biztos, hogy veszteséges a futásuk. De mi lesz a megszüntetett vonalakkal, ott marad ebek harmincadjára, és szép lassan eltünik a sín, a kiszolgáló épületek tönkremennek, na nem mindig maguktól. És majd ideér az Eu-s fejlesztés, ahol majd az - általuk befizetett, az Eu. által visszaosztott pénzből - ismét el kezdjük fejleszteni a vasútat, mert a közút nem bírja sem áteresztőképessége, sem minősége miatt a hatalmas személy és áruszállító igényt kielégíteni. Az óriási balesetveszélyről, mely az előbbiek miatt kialakul nem is beszélve.
Nem kellene végre megőrizni amink még van, és lassan elkezdeni a vasútra terelni az áruszállitást, személyforgalmat, vagy erősebb az olaj és a gépkocsi lobby?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.