Nemcsak az akciós újságok darabszáma, hanem az akciók érvényességének periódusa is csökkent 2009 első kilenc hónapjában, a tavalyi év hasonló időszakához képest - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Leaflet Monitorának legfrissebb jelentéséből. A saját márkás termékek aktivitása ugyanakkor továbbra is növekvő tendenciát mutat.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.