A McLaren újonca, Lando Norris, igazi Y generációs fiatal, szabadidejében vagy szimulátorozik, vagy a közösségi oldalakat bújja és ontja magából a hülyeséget – a szó pozitív értelmében. Ezzel pedig – ahogy az AFP hírügynökség fogalmaz – a Forma-1-es prómóterek álma, hiszen aktív résztvevője lehet a közösségi marketingnek és az F1-es videójátékok és digitális platformok promótálásának. […] A hír Norris fontosnak tartja, hogy válaszoljon a rajongók kommentjeire először Racingline.hu jelent meg.
Forrás:
Racingline
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás