Három évre szólhat a megállapodás, összesen 60 millió euró értékben.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
de nem csak azért, mint az innen látszik
Azt írja az ojság, hogy:
„Sajtóértesülések szerint névadó szponzort cserél a francia élvonalbeli labdarúgó-bajnokság – tehát a Ligue1 –, és öt év után az Uber Eats helyett a McDonald’s lesz a főtámogatója.”
Előre kell bocsátsam, hogy ellentétben a hazaival (szinte kizárólag OTP Bank Liga –ként szerepel) náluk a La Ligue az ismert neve a bajnokságnak.
Azonban ennél fontosabb az az, hogy mit szól a francia néplélek a McDonald’s –hoz. Annak idején nem kis ellenállás volt a beengedésével szemben is! =))