Múltkor a felhasználók nevét variálták át, most megérkeztek a fantomtartozások hozzájuk is. Naiv ügyfélnek egy 2,5 évvel ezelőtti tranzakció után kellene 120 forintot befizetnie, amire válaszul postai úton követeli tőlük a számlát: Megint szívatja az ügyfeleit az Allegroup. A legújabb heppjük, hogy pár forintos számlákkal zaklatják a felhasználókat, melyek ráadásul akár több éve lezárult tranzakciókat is tartalmaznak (az ember már réges-régen el is felejtette). Namármost találtam egy módot arra, hogy visszaszívassuk őket. Úgy érzem a Homárt olvasva, hogy ennek amúgy is itt az ideje. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

dömdödöm
Az a nagy baj hogy ezeknek gyakorlatilag te nem egy ügyfél vagy hanem egy név ,nicknév ,számsor ,pénzbeszedési lehetőség egy listán ,és elkövetnek mindent bármilyen eszközzel hogy minden pénzt amit lehet kipréseljenek belőled ,ez amolyan újkori bankos ,biztosítós vagy e-kereskedelmi bevett szokás . Tudomásul kell venni amikor kereskedést kezdeményezel ilyen platformokon keresztül ,vagy akár nyitsz egy számlát egy bankban azonnal örök tartozóvá válsz . Ezek épp azért jöttek létre hogy versenyezzenek ki tudja jobban megkopasztani a szerencsétlen nagytöbbségében becsületes Magyar állampolgárt :-(

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.