A wonderLAB idei nyári kampánya amellett, hogy bemutatja a náluk kapható termékek repertoárját, illetve azt, hogy az egyes tervezők darabjai tökéletesen kombinálhatóak egymással, igyekezett némi humorral élni, picit maguk számára is görbe tükröt állítani. Szerették volna ezzel a kissé eltúlzott fotósorozattal bemutatni, hogy a kutya es a gyerek, mint „marketingeszköz” - amit ők is folyamatosan…

Forrás: instyle.hu
Feltöltő: Ginevra
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.