Nagy-Britanniában egy, a gyerekek egészségesebb étkezéséért küzdő lobbicsoport elérte, hogy az ország reklámfelügyelete megtiltsa a Nestlének, hogy azzal reklámozza a Nesquik forrócsokit, hogy az "nagyszerű indítása a napnak" – írja a Financial Times, melyet a 444.hu idéz.

Az volt a gond a szlogennel, hogy 2 deciliter forrócsoki 3 teáskanál Nesquikkel készül, így pedig 20,2 gramm cukrot tartalmaz. Ez a mennyiség pedig a brit kormány által meghatározott élelmiszer-ipari skálák szerint magas cukortartalomnak minősül.

Így pedig a lobbicsoport szerint a Nestlé szlogenje az egészségtelen étkezést propagálja.

A svájci cég elfogadta az ellene szólóm határozatot, és megígérte, hogy eltávolítja a szlogent.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.