Matthew Robinson, a Morgan Stanley nevű pénzügyi elemzőcég 15 éves bizalmasa nem reprezentatív kutatást végzett a vele hasonló korabeliek médiafogyasztási szokásairól. Vagyis nem kontrollcsoportos, kereszt- vagy hosszmetszeti kutatást végzett népességösszetételt figyelembe vevő, nagyszámú mintán keresztül, hanem az alanyok őszinteségére apellálva kérdezte TV-hez, rádióhoz, internethez való viszonyukat. Azonban a "felmérés" ReadWriteWeben olvasható összefoglalásából is sok érdekesség derül ki e koroszállyal kapcsolatban.

Forrás: isite.hu
Feltöltő: valentine2
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.