A Google által rendezett Online Marketing Challenge versenyen, 47 ország, több mint 1650 indulója közül a harmadik helyen végzett a Modern Üzleti Tudományok Főiskola csapata. A versenyen 200 dolláros AdWords kupponokkal kellett egy tetszőlegesen kiválasztott kisvállalkozás online kampányát menedzselni. Ismét bebizonyosodott, hogy nem kellenek milliók és nagy befutott brand-ek a jó marketinghez. tovább

Forrás: IT Pages
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.