Az első próbautat meg is tartották kedden, ahol Horgosig jutott el az egyik szegedi vasútvillamos. Először járt Szerbiában a szegedi tram-train, kedden próbaútra vitték a 011-es pályaszámú Stadler Citylinket a MÁV szakemberei. A vasútvillamos dízel üzemmódban jutott el a szegedi tramtrain-remízből a határállomásként működő Röszkén át egészen a vajdasági Horgos vasútállomásáig, ahonnan azonban a tervekkel ellentétben nem engedték tovább a szerb vasút munkatársai.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
két közbebvető kérdésem is van
Azt írja az ójság, hogy „Szabadkára is tram-traint vinne Lázár, de a városokba már nem biztos, hogy bemennének a járművek”.
Először járt Szerbiában a szegedi tram-train, kedden próbaútra vitték a 011-es pályaszámú Stadler Citylinket a MÁV szakemberei. A vasútvillamos dízel üzemmódban jutott el a szegedi tramtrain-remízből a határállomásként működő Röszkén át egészen a vajdasági Horgos vasútállomásáig, ahonnan azonban a tervekkel ellentétben nem engedték tovább a szerb vasút munkatársai.
Ja és a kérdéseim:
ha ilyenekre pocsekálja miből fussa főpolgis libára,
illetve
volt egyszer egy bécs-pozsony villamos is! =))
Az is pikáns, hogy annál is voltak némi meghajtási mókák a határ két oldalán! =))