Csökkenő árak, előretörő csomagok, megszűnő különálló előfizetések, fejlődő internetpiac és erősödő verseny - erre lehet számítani a magyar telekommunikációs és multimédiapiacon a következő két-három évben. A BellResearch kutatása szerint a 40 százalék körüli mostani értékről 47-re nő a háztartások körében az internet-előfizetések száma az év végére és folyamatosan felzárkózik az unió átlagához, ami 65 százalék. Nem osztotta az optimizmust Zsembery György, az Invitel vezérigazgató-helyettese egy tegnapi tájékoztatón. Szerinte az az egyik gátja az internet terjedésének, hogy csupán egy-két százalékkal nő a számítógép-használat. Napjainkban a háztartások 48 százaléknak nincs pc-je és mindössze tíz százalék azok aránya, ahol van gép, de nincs internet. Márpedig ez utóbbi körből, illetve a géppark bővülésével növekedhetne az internetezők aránya - tette hozzá Zsembery. A magyar háztartások 27 százaléka, azaz 1,1 millió fizet elő legalább négy távközlési szolgáltatásra, s ezek háromnegyede három szolgáltatóval áll kapcsolatban, ami komplikált és drágább. Fejes Tibor, az Invitel lakossági ügyfélportfóliójának menedzsmentigazgatója elmondta, az ügyfél leginkább a telefon-, internet- és televíziószolgáltatás alapján dönt.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.