Kisvállalkozóknak nyitott közösségi piacteret a vásárlói oldalt működtető Bónusz Brigád, a nettó 10 millió forintos beruházással létrehozott felületen azok a cégek kínálhatnak kedvezményesen termékeket és szolgáltatásokat, amelyek eddig nem tudtak megjelenni ott.

A csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón bemutatott, mintegy 2,5 milliót vevőt elérő oldalon főként az egyéni vállalkozókat, mikrovállalkozásokat hozzák kapcsolatba a közösségi vásárlókkal. Sok cég ugyanis eddig például azért nem tudott megjelenni a piacon, mert túl szűk réteget érintő terméket kínált, vagy nem tudta a megszokott, 50 százalékot is elérő árkedvezményt megadni.

Heller Gábor, a brigád egyik alapítója elmondta: a piactér megnyitásával annak a közel 3.000 mikro- és kisvállalkozásnak is megjelenést tudnak adni, akik már bejelentkeztek hozzájuk, de nem kerültek ki a felületre.

A brigád arra számít, hogy a fejlesztés három hónap alatt megtérül: az oldalra kikerülő cégeknek jutalékot kell fizetniük, aminek mértéke nettó 25 vagy 30 százalék, attól függően, hogy milyen megjelenési szolgáltatást vesznek igénybe.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.