Szükség van a legfejlettebb megoldásokra, hogy az Alfa Romeo tényleg az Audi és a BMW erős ellenfele lehessen.
Forrás:
Totalcar
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
"Bár a Ferrari egyelőre igyekszik elkerülni a turbómotorok használatát, attól tartva, hogy árthatna az autói által nyújtott vezetési élménynek, a Maserati számára két erős és korszerű biturbó V-motort építettek. A kisebbik, V6-os motornál a Chrysler Pentastar blokkját vették alapul. A hengerűrtartalom kisebb lett – 3 liter 3,6 helyett – a két turbónak köszönhetően azonban 410 lóerős lett. Ez azonban csak a belépőszint lesz, a csúcsváltozatokba 3,8 literes V8-ast építenek. Erre is két turbó került, így a teljesítménye állítólag eléri az 530 lóerőt – simán lefőzve ezzel a legtöbb tizenkét hengeres szívómotort. Az 1,9 tonnás gép az erősebbik motorral 5 másodpercen belül gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 308 km/h."
totalcar.hu/magazin/hirek/2012/12/06/maserati_quattroporte_csak_biturboval/