Na, én is megírom a két mondatomat a hírről, hogy a Tesco végre Magyarországon is elindította a webshopját. A kiskerlánc hatalmas választékából válogathatjuk össze a pakkot, amit ki is hoznak házhoz.  A kulcs a Tesco kapcsán a választék és az akciós termékek. A webshop ehhez hozza az online rendelés és vásárlás kényelmét. Annyira egyértelműek ezek az előnyök, hogy akinek ma mondtam a hírt, mind azt válaszolta, hogy biztosan ki fogja próbálni, és ha beválik, elbúcsúzik végre a hétvégi autós nagybevásárlós őrülettől.  Nem tudom, hogy más országokban mennyire volt sikeres a Tesco megjelenése az e-kereskedelemben, de érzésre erős hatással lehet a magyar vásárlókra, hogy gyakorlatilag a tévé előtt ülve tudnak bevásárolni, és néhány száz forintért házhozszállíttatni az élelmet. Előregisztrálni itt lehet az online tescózásra.

Forrás: Webisztán
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

coni
Én soha nem váltanék Groby kiszállításról Tescóra mert az egyetlen olyan magyar (!) cég amelyik hosszú évek óta egyenletes, jó minőséget produkál.
A Tesco kihasználja a magyar igénytelenséget.
verőce21
Azt hiszem, a Tesco csak igazodott a "kikényszerített" vásárlói igényekhez!

(A Web-es kereskedelemben gyorsabban keresik már a pénzt a működtetők, mint azt kinyomtatják!) :)
aremy
@coni:a Groby ugye nem országos lefedettségű bolt mer én csak pesten láttam őket.az igényesség azért összefügg a jövedelmi viszonyokkal és nagyon.a tesco,ldl,cba és a többi
ugyan azokat árulja csak a bugyijuk és az áruk más.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.