A Fortune megvizsgálta, hogy mit kommunikáltak a lapok az iPhone 5 ötmilliós nyitóhétvégéjéről, majd hogy mit gondoltak ugyanezek az újságok a Samsung Galaxy S4 tízmilliós nyitóhónapjáról, és vicces következtetésre jutott: az Apple eredményét kiábrándítónak, a Galaxy-ét csodálatosnak tartották. Pedig a koreai cég csak kétszer annyi mobilt adott el, tízszer annyi idő alatt. Tovább torzítja a képet, hogy míg az Apple eladott készülékekről, addig a Samsung csak a kiszállítottakról beszél, szóval a tízmilliós darabszámból ki kell vonni azt a néhány milliót, amelyik egy raktárban várta, hogy megvegye valaki. És még egy érdekesség: az iPhone-t kilenc országban kezdték el árulni, míg a Samsung mobilját hatvanban. Ha egymás mellé rakod ezeket a számokat, kiderül, hogy az iPhone startja lényegesen erősebb volt, mint az új Galaxy-é, a sajtóban mégis egészen más hangulat alakult ki a számok kommunikációja után.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.