A Samsunggal folytatott bírósági tárgyalás újabb érdekes levélváltást sodort a partra. Ezúttal az derült ki, hogy a Samsung nem véletlenül időzítette az Apple termékeit, és az Apple-felhasználókat támadó reklámjait (Next Big Thing sorozat) a Steve Jobs halála utáni hónapokra. Kiderült, hogy a Samsung Jobs idejében semmiképpen sem akarta direktben támadni az Apple-t (mégiscsak egy fontos ügyfél vagy mi), inkább a Google-höz mentek, hogy tegye meg ezt ő helyettük. A fenti levelezés egy nappal Jobs halála előtt kezdődött, mérsékelt hangnemben, majd három nappal később folytatódott. Ekkor már Michael Pennington (VP of U. S. sales) sajnálatát fejezte ki, hogy Steve Jobs halála miatt a sajtóban az iPhone-t magasztalták, és egy látnok termékének állították be. De úgy gondolta, hogy “ez a legjobb lehetőségünk, hogy megtámadjuk az iPhone-t”. Erre a marketingvezér Todd Pendleton válaszolt, miszerint elkezdték előkészíteni az agresszív iPhone-ellenes kampányt. Látszik, hogy Jobs halála miatt nagyon izgatott lett mindenki az előttük álló lehetőségektől. Nemsokára el is kezdték vetíteni. [...] Bővebben!

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.