Nyártól élhetnek a szabályok: a felelősségbiztosítás és a mobilalkalmazás jó ötlet, de a kategóriák közti átjárás nincs letisztázva, ami komoly vitákhoz vezethet.
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Főleg, hogy a mai videó- és fotótechnika korában az űrből különb felbontású képek készíthetők, mint ezek a max. 5,8 15 megapixelesek. Legalább is ma még.
A sok, feleslegesen b****gatós korlátozásanak semmi értelme pl. a játékkategóriás gépek esetében, ahol még a gép össztömege sem veszélyes.
Egyszerűbb lenne, ha földrajzi területekben jelölnék ki a röptetési komplett tiltást ( repterek, energetikai üzemek, autópályák, autóutak, de bármely közút, kórházak, nagyfesz. vezeték, katonai és rendvédelmi objektumok, nemzetbiztonsági objektumok, adóállomások...stb.-iktől meghatározott távolság, mert amelyik, gép 500 m.-re emlekedik, az értelemszerűen 500 m.távolságra is képes repülni!
Lényeges szempont, hogy a nagy számú, olcsóbb kategóriás gép 30-70 m. távolságból már nem is látható, még este sem, a led-világatás ellenére,tehát eleve oka sincs a távolabbra küldésnek, nem beszélve arról, hogy a távirányító- adónak korlátozott a hatóköre, irányítás nélkül pedig - az olcsóbbja - egyszerűen leesik, vagy leszáll kapcsolat nélkül!
A németeknek - ahol pedig jóval több a komolyabb tömegű gép - miért jó a súlyhatárként megjelölt 5 kg, az "erősödő" Magyarországnak miért nem?
Ismét egy túllihegett, " kurvára dolgozik a joglakotás" című, magamutogatós szabályrendszerről van szó, az értelem, a logika nélkülözésével!