Óriási problémákkal küzdenek az autógyárak, a válság miatt az emberek egyre kevesebb új járművet vesznek. Tavaly például 7,8 százalékkal csökkent az eladott új autók száma Európában 2007-hez képest, Magyarországon a visszaesés mértéke 10,6 százalékos volt. Az előrejelzések szerint az idei év még rosszabb lesz, várhatóan még kevesebb autót tudnak a gyártók értékesíteni. Nem véletlen, hogy a cégek reklámjai egyre karakteresebbek, egyre ötletesebbek lesznek. Igaz az alábbi összeállításban szerepel néhány korábbi darab is, ezek a hirdetések mégis olyanok, amelyeket jó nézni.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás