Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok... Az intelligens megoldással a reklámzaj növelése nélkül juthatnak értékes információkhoz és kedvezményekhez az okosplakátok mellett elhaladó felhasználók. A magyar fővárosban mutatkozik be a JCDecaux intelligens citylight megoldása, amely sokkal több puszta reklámeszköznél: a folyamatos jól informáltság záloga lehet. A piacvezető out-of-home médiavállalat Budapestről világhódító útjára induló újdonsága hazai fejlesztés: az egyedi igényekhez szabható, mindössze gyufásdoboznyi méretű, könnyen telepíthető iBeacon jeladót idehaza gyártják.

Forrás: mediainfo.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nos ennek volt némi szüksége

túl azon persze, hogy a reklámok már így sem hagyják az embert békén

Azt írja az ójság, hogy „Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok”, aminek alapvetően azért annyira nem tudok örülni. Azonban ahogy a média tálaja abban van némi ráció: „okosplakátok” –ként emlegeti. Nos ennek meg van, sőt meg lenne az értelme, hsz ártunk és qurmányunk plakátjairól csöpögő tömény butaságot legalább részben ellentételezheti. Bár fenn áll a veszélye, hogy ezek is azt fogják nyomatni! =))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.