Visszatérő kérdésként rendszeresen azt kapom az ügyfeleimtől, hogy mennyibe kerül egy kattintás a Google AdWords-ben (már egy ideje Ads-nek hívják a Google hirdetése rendszerét); illetve hogy mekkora költségkerettel érdemes nekivágni a hirdetések világának. Ez a cikk az utóbbi kérdésre keresi a választ. Mindenképp olvasd el ezt a cikket ha alacsony költségkeret áll rendelkezésre a hirdetéseid elindításához, mert arra is adok pár tippet, hogyan tudod olcsón elindítani a kampányaidat.

Forrás: webid.hu
Feltöltő: timarmatyas
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.