Nem sokkal a helyhatósági választások előtt bejelentették, hogy orvosolnak egy régóta sok bosszúságot okozó problémát Budapest III. kerületében. A szentendrei HÉV vonalán gyakran okoznak forgalmi fennakadást az átjárók, ezért 5 szintbeli kereszteződés mentén metróüzembe alakítanák a HÉV egy szakaszát, így a föld alatt futnának a sínek. A lépést eredetileg a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) javasolta, nemrég Bús Balázs fideszes polgármester kezdeményezésére a képviselő-testület egyhangúlag támogatta a megvalósítást.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Dávidka bagázsának agyrémét a derék Tarlóschland-i polgi is meglovagolja
Mottó: (bocsika Petőfi)
„Száz HULLÁM-vasútat, ezeret!
Csináljatok, csináljatok!
Hadd fussák be a fővárost,”
Az önki-s kampány részeként – na jó megint az a májam, csak épp most ugrott be – „nemrég Bús Balázs fideszes polgármester kezdeményezésére a III. ker-i képviselő-testület egyhangúlag támogatta a megvalósítását annak a Dávidka régi bagázsa - a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) – által javasolt” agymenést. Melynek értelmében „5 szintbeli kereszteződés mentén metróüzembe alakítanák a HÉV egy szakaszát, így a föld alatt futnának a sínek. ”!
Hic & nunc a dolog bornírtságát nem ragoznám – számos alkalommal megtettem, az Őrsön tervezett baromsággal együtt, csak ls csupán az agymenés néhány alapvető tévedésre hívnám fel a figyelmet:
ad szakmaiság:
„Békásmegyer állomás … marad a felszínen, ám a VEKE tervei szerint rögtön azután a sínek elkezdenek a térszint alá süllyedni, és a Pünkösdfürdő utcai átjárót már alulról keresztezik. ” – írják. Nos aki nem csak nézelődik a sofőr háta mögül, az tudja, hogy ez talán egy kicsivel, ha több mint száz méter. Persze – ez Dávidkáéktól ki is telik – ha ezen a szakaszon fogaskerekűként üzemelne a HÉV =))
ad helyismeret
A már említett 5 szintbeli kereszteződés vonatkozásban érdekes az a rész, hogy „A javaslat alapján a szerelvények Békásmegyer állomás után mennének le a föld alá, majd Rómaifürdő megálló előtt jönnének ki.”! Nos ezen a szakaszon csak 3 kereszteződés van! =))