Egyre elkeseredettebben próbál pénzt kicsikarni az orosz Metrovagonmasból a BKV. A BKV 2019 február elején perelte be az M3-as metróvonalon közlekedő kocsikat felújító orosz Metrowagonmast (MWM), mivel a cég nem volt hajlandó megfizetni a fővárosi közlekedési cég által követelt kötbért. Az oroszok a kezdetektől makacsul vitatják ennek összegét. Az M3-as metróvonal járműállományának korszerűsítéssel egybekötött felújítására 219,2 millió euróért, akkori áron mintegy 69 milliárd forintért vállalkozott az orosz gyártó. De Bolla Tibor BKV elnök-vezérigazgató már három évvel ezelőtt azt írta Bogatirjev Borisz Jurjevicsnek, az MWM vezérigazgatójának, hogy a „Metrowagonmas a szállítói szerződésben vállalt feladatok jelentős részét késedelmesen vagy egyáltalán nem teljesítette”. Akkor még csak 850 milliót követeltek.

Forrás: nepszava.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Orbán & Tarlós sikerdíja

bár valószínűleg nem fedezné. de sokat javítana a pénzügyi gondokon

A Népszava számol be „Durvul a kötbérharc: már 8 milliárd a tét” az ártunk és qurmányunk és a derék regnáló főpolgi által favorizált – talán az erőszakkal keresztülnyomott jobban leírja a dolgot – Metrowagonmast és a BKV közötti huzakodás jelenlegi állásról.
A hírhez, első sorban a cikkhez két megjegyzésem van:
Egy elképedés; A derék szerző szerint „Az M3-as metróvonal járműállományának korszerűsítéssel egybekötött felújításáról” szólna a dolog. Nos számos hozzáértő szakember még azt is erősen kétli, hogy egyáltalán felújításról van szó, sőt egyes források úgy tudják, hogy lényegében egy tétel raktáron ragadt és évek óta ott porosodó vackot sóztak a nyakunkba.
Ez csak vélekedés, de az viszont tény, hogy korszerűsítésről szó sincs, nem is lehet!
Nem, nem csak azért, mert ezek csotrogányok időben fél évszázadra, távolságban tucatnyi fényévre vannak a kor termékeihez képest. DE maguk a szerződések sem írnak elő érdemi fejlesztést!
S egy odavetett mondat, ami többet érdemelt volna. Arról ír, hogy „A BKV 2019 február elején perelte be az M3-as metróvonalon közlekedő kocsikat felújító orosz Metrowagonmast (MWM), mivel a cég nem volt hajlandó megfizetni a fővárosi közlekedési cég által követelt kötbért.”. S ennek kapcsán megjegyzi: „a keresetlevelet az Igazságügyi minisztériumon keresztül nemzetközi jogsegély útján kézbesítik az MWM-nek. Ez a mai napig nem történt meg.” !!! =))
Bár nem tudni, hogy a keresetlevél pontosan mikor született, de az biztos, hogy ha hatalomba lépése előtt kapta meg a minisztérium, akkor is volt Jucusnak majd egy éve, hogy intézkedjen!!! =))
Qqberci
És mit pampog erre taplópista? Most nincs véleménye?... Mindenesetre az "alkotmányos költség" már a megfelelő zsebekben van...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.