Az Advertising Age oldalán jelent meg egy meglehetősen provokatív című írás, "Miért utálom a közösségi médiát?" címmel. Kezdésként, a szerző véleménye szerint a média soha nem volt érdekes, és ebben a formában a közösségi média is csak egy divatos "vadhajtás". Az emberek, a történetek, az ötletek, a márkák bizonyos esetekben érdekesek, de még akár a reklámok is. A média szerepe "csak annyi", hogy ezeket a dolgokat összekösse. Éppen ezért a média nem lehet érdekes, mint ahogy a közösségi média sem.

Feltöltő: bogyó
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.