Ne tévesszen meg senkit, hogy vasárnap gyász nap van, mert az állam szolidaritása a párizsi terror áldozataival csak hazug képmutatás és haszonleső színjáték. A világ és benne Európa választás előtt áll és nem november 13. óta, de már sokkal régebben. Lesz-e Egyesült Európa, így nagy betűvel, vagy visszacsúszunk a nemzetállamok káoszába. Jelenleg ez utóbbinak áll a zászló, ami tragédiák sorozatához fog vezetni. Magyarország is választás előtt áll. Sodródunk-e tovább Orbán Viktor új, illiberális politikai rendjét és primitív, önző értékrendszerét lassan elfogadva egy neofasiszta, egocentrikus és a világból kitaszított Magyarország felé, vagy elfogadjuk az európai integráció eszméjét, ami megmentheti a jövőnek kontinensünket és benne hazánkat, amely ennek az Európának elszakíthatatlan része.
Haszonleső színjáték a gyásznap, Magyaroszág nem Franciaország oldalán áll
Forrás:
gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 2., 19:39
Maffiatevékenység, kartellgyanú – Erzsébetváros hirtelen olyan lett, mint Chicago, a GVH is benyújthatja a számlát
Itthon
- 2024. May 2., 18:36
Nem mindennapi fordulat: pénteken és szombaton is csökken a benzin ára!
Itthon
- 2024. May 2., 17:23
"Drogos, közpénzfaló bohóc" – Deutsch Tamást úgy a földbe döngölték, hogy ebből nehéz lesz felállnia
További ajánlatok
Szórakozás
- 2024. May 2., 08:53
Erdélyi Mónikának elege lett, hogy tehénnek nevezik – Húsz kilót fogyott Jákob Zoli segítségével
Nagyvilág
- 2024. May 1., 22:35
Egyetemen csapott le a rohamrendőrség, őrizetben a palesztinpárti tüntetők
Itthon
- 2024. May 1., 13:17
Bőnyi tragédia: sírva ébredt a győri kórházban Mirella, a megkéselt lány
50 hozzászólásarrow_drop_down_circle
ezekkel? na neee..
Ahol a pedofilokat nem lehet megölni, a gyilkosokat a normál,dolgozó embereknek kell eltartani halálukig, a gyerekgyilkos megússza - az nem rend.
A szoc-ban százszor nagyobb rend volt.
Magyarország a szolganépek társadalma :(
Azt írja az állandóan fröcsögő Gépnarancs, hogy Magyarország nem Franciaország oldalán áll.
Most akkor Orbán képviseli az országot, vagy nem?
Most akkor ha gyásznapot Orbán rendeli el, akkor az nem gyásznap?
A jobboldal sem törődik az igazsággal, de a baloldal sem. És sajnos a híveik pont olyan elfogultak mindkét oldalon.
A semlegességem minden eddiginél erősebben megáll. Mert én nem röstellek igazat adni, ha igaznak tartom sem a jobb- sem a baloldalnak. Azonban a szimpatizánsoknak elég az, hogy a másik oldal mit mond és azonnal az ellenkező oldalon állnak. Ez egy olyan ország, ahol a többség csak a saját maga oldalán áll bárkivel, a saját honfitársával szemben is, az igazsággal nem törődve. :-(
(De még 3 terrorcselekmény történt, igaz, azok a Közel-Keleten, hát az nem ekkora hír, de azokban is közel 100 ember meghalt.)
Az igazság most az, hogy az eu közössége, és az európai nép, össze tud-e fogni, vagy a terrorcselekmények elérik-e a céljukat?
Mert mi is a cél? A zavarkeltés, a félelemkeltés, az eu szétszedése talán? Minden bizonnyal. Jó az a védekezés, ha most a másikat hibáztatjuk, ha kerítéseket húzunk fel, és szétesik az eu nemzetállamokra? Majd "félelmek" miatt lezárulnak a határok, elmaradnak a rendezvények, elszigetelten - és nagy nyomorban -, de kevesebb terrorfenyegetettségben élnénk? A "terror" sokféle lehet! A lelki terror is öl.
Vagy talán most nem ezt kellene tenni, hanem tényleg tolerálni a többség véleményét, döntését, és nem "megzavarodni", minden tiszteletem a párizsi népé, akik ebben példát mutatnak:
propeller.hu/kereses?q=John+Lennon
Örülök, ha segíthettem meghatározni magadat :)
Persze, jogodban áll. Azonban ha olvastál tőlem egy-két hozzászólást, talán nem olvastad azt, amit többször is leírtam: szerintem a jobb- és baloldal ugyanannak az ördögi éremnek két oldala.
És szerintem nincs olyan, hogy valakinek semmiben ne legyen igaza, mint ahogy az sincs, hogy valakinek mindenben igaza van.
És ha te ezt oldalak alapján ítéled meg, akkor nagyon más hullámhosszon vagyunk.
Nem, nem örülök, mert a meghatározásod rám nézve nem érvényes. Persze, ettől neked még jogodban áll azt értelmezni, amit akarsz.
Ezért írtam úgy, ahogy.
Eltévedtél, Verum... szerintem,, de olvasd el amit Nusika belinkelt. Valahol ott és az lehet az igazság.
Azonban az a baj, hogy a szimpatizánsok bizony az oldalak szerint vannak és fenntartás nélkül elfogadják ezeket a képlékeny fogalmakat és értékeket, amiket a kedvenc pártjuk képvisel.
És én ettől vagyok távol, ettől vagyok semleges.
A linkkel meg nem értek egyet. Mert reális alapja van a félelemnek, bizony senki nem lehet biztonságban. És hogy ezt ki generálja, arról lehet vitázni.
Forrás: kuruc.info/r/34/151113/
Lehet, hogy semleges szeretnél lenni, de egy kívülálló -én- nem így látom.
Újra leírom: a menekültügyben. Most erről van szó.
Az, aki félelmet és gyűlöletet generál, az elősegíti a nagyobb tragédia bekövetkezését, akár tudatos, akár nem.
Naja, és mit tesz Allah. ha nem vagyunk hajlandók rettegni?
A félelmet meg nem én generálom hanem a terroristák.
Azt meg, hogy a migránsokat nem tudja mind befogadni Európa, nem a gyűlölet mondatja velem, hanem a realitás.
Ilyen alapon te gyűlölöd a magyarokat, mert nem lehet minden rászorulton segíteni, vagy elfogadod, mint szükséges rosszat?
Mert én az utóbbit teszem menekült ügyben.
Ettől függetlenül én tiszteletben tartom a véleményed, csak éppen alapvetően nem értek egyet.
És nem a meggyőződésedről beszélek, hanem a megnyilvánulásodról, ami arra enged következtetni, hogy fogalmad sincs az egység mibenlétéről.
Fogalmad sincs ki vagyok de azt vélni képzeled hogy mit tudok...próbáld meg levetkőzni a rád ruházott butaságot.
Egyébként az iszlám Jézust prófétának ismeri el. Az iszlám vallással alapvetően semmi gond nincs. Minden vallást ki lehet fordítani, ha valakinek éppen az az érdeke.
Nem írtam én olyat, hogy te gyűlölködő vagy, ha mégis, nem szándékosan. A menekültellenességről írtam ezt, általánosságban.
Már eléggé utálja a magyar a menekülteket, kkb. egyenlőek a terroristákkal. De tényleg ugyanazok? Persze, hogy nem. Egyébként a terrorista eszköz, - ezt már lehet, hogy írtam - ahogy az öngyilkos merénylő is. Igen, ők keltik a félelmet, éppen ez a céljuk, a megfélemlítés. Nagyon nehéz és tragédiákkal teli időszak jön sajnos.Közben fogalmunk sincs, hogy kik állnak az egész mögött, jó lenne, ha "csak" a terroristák, de nem tudjuk! Egy biztos, csak összefogással, egymás támogatásával lehet "győzni".
Azt képzelni, hogy ennek a helyzetnek a menekültek az okai, veszélyes, hiszen akit támadnak, az előbb -utóbb visszatámad.
Ugyanis a félelem gyűlöletet szül. Aki pedig gyűlöl, az nem lát objektíven, hiába mondja.
De nyilván nem fogunk közös nevezőre jutni ebben a kérdésben, ezért abba is hagyom.
Gyászolni pedig mindenkinek joga van.
Ettől lesz egységes a különbözőség.
De te ezt úgysem értheted, ne is erőlködj. :-)
ilyen az általad vizionált sokszínű ország is.pl ámerika...ahol a büdös életben nem lesz egység csak egyenlőtlenség, mert míg az egy nemzetet valahogy kordában lehet tartani addig a pepita társaságot soha ezt már bebizonyította a történelem.
Attól, hogy olyan valaki zengi a hazaszeretetet, aki meggyalázza azt, attól még a hazaszeretet fontos és pozitív dolog.
Tény, hogy sok millió idegen ember, aki egyszerre száll meg egy országot, kontinenst, élni akar. Most vagy eltartani kell őket, amíg megszűrik, vagy munkalehetőséget biztosítani. Az meg bizony elveszi sok hazai lehetőségét, sőt olyanokét is, akik az Eu-n belül vándorolnak munka ügyben.
Az iszlám vallás nem befogadó. Tény, hogy a legtöbb fanatikus mozgatható ember, akiből terrorista lehet, iszlám országokban van jelenleg.
A tolerancia sem határtalan. Én pl. nem tolerálom a környezetemben, hogy nőknek ne legyenek jogaik és gyereket férjhez adjanak hatvan éves pasashoz. Vannak kultúrák, akik tényleg nem férnek meg egymás mellett, mert mások a törvényeik.
A kevés alkalmazkodik a többhez, de a több már nem fog.Nem is véletlen, hogy a migránsok olyan erőszakos módon, ellentmondást nem tűrve, törvényt taposva áramlanak. Van egy határ, amit nem szerencsés átlépni.
Tarthatod ezt te gyűlöletnek - én reális veszélynek.
Nem értelek félre, pláne nem szándékosan. Egyébként ha azt írtad, orbanista vagyok, akkor te vagy, aki nem tudja pontosan, mit is akar kifejezni.
"A kevés alkalmazkodik a többséghez, de a több már nem fog" ???
Ezt se értem. Miről írsz? Miért kellene egy kisebbségnek alávetnie magát, vagy fordítva? Ha te egy kisebb csoporthoz tartozol, akkor kevesebb vagy talán, mint az, aki egy nagyobbhoz? Miért lenne egy nagyobb csoportnak több joga?
(Mondjuk már alakul, vannak gyevi bírók mifelénk) De komolyan, ez a törvényeken múlik. Ha az a törvény, hogy minden ember azonos jogokkal bír, akkor aki nem tartja be, azt - ha jól működik az állam - megbünteti.
Minden más indokolatlan belemagyarázás. A kultúrát pedig úgy lehet megőrizni, ha gyakorolja az ember, a károsat, sallangokat pedig nyesegeti, de az újat, a jót befogadja.
Az, hogy a kisebbség alkalmazkodik, azt jelenti, hogy bár a saját értékrendje szerint él, de nem törekszik másokra erőltetni. Sajnos az iszlám vallású megteszi.
De nem írok többet a témában, mert vagy tényleg nem érted, vagy csak önmagadra figyelsz és ami eltér a te véleményedtől, attól megbotránkozol.
Kár, hogy ennyire nem értjük egymást. Nem az a baj, hogy más véleményen vagyunk, hanem hogy nem érted amit írok.
Főtt étel lényege, hogy több összetevőből van. A közösség nem attól egységes, hogy egyformák, hanem hogy egyvalamit képviselnek a maguk módján.
De ezek szerint te diktatúrában gondolkozol és félsz az egyéniségtől. Kár, mert a lecsó egyéni íze pont az egyéni összetevők eredménye. Az egysíkú, fűszerezetlen étel számomra negatívum.
Nem tudom, hogy honnan, miből vagy kitől tájékozódsz az iszlámmal kapcsolatban, nekem van ilyen ismerősöm. Iszlám követő.
Én nem utasítom el a más vallású embert, és az ateista embert se, egyik se fertőző, de nem eszerint ítélem meg őket. Az iszlám követő ismerősöm is nagyon érdekes, tiszteletre méltó ember.
Elolvastam egy csomó mindent, 2010 előtti véleményeket, egyéb műveket.
Egy rövidet belinkelek, nagyon érdekes. A szexről szól főleg, de elég jó keresztmetszetet láttat a mindennapi életről, az iszlám sokféleségéről és a valóságról:
Szex és iszlám
terebess.hu/keletkultinfo/dobrovits.html
Persze, szerinted csak én lehettem nem egyértelmű, te mindig mindent azonnal jól megértesz, fel sem merül, hogy te értesz valamit félre. :-(
Az iszlám vallást honnan ismerem? Ahonnan a keresztényt.
Nem írok többet, mert a hitemről aztán itt végkép nem akarok beszélgetni.
Az alapkérdésre meg nem jött válaszod, hogy kinek van "joga" gyászolni és hogy ki is képviseli Magyarországot.
Én erre az első hozzászólásomban írtam, a többi már csak hab a tortán.
Az országot persze, hogy a választott legfőbb vezetők képviselik. (több is van :) ), de ettől én még megítélhetem őket.
Ezek egyértelműen megválaszolható kérdések, nem vitatémák.
Mindenféle ellenszenv nélkül írtam neked, de te is nekem, nem? Miért haragudnánk mi egymásra?
Persze, te egy okos nő vagy, de mások se h@lyék. Ez van.
Miért is haragudnánk egymásra? Talán az őszintétlenség miatt...
A félreértésnek általában a kétértelműség az oka! Nos, lehet, hogy följebb én sem voltam egyértelmű, de remélem, hogy most igen.
Jó "haragudást", ha neked az kell.
Ne mondd, hogy nem vagyok őszinte!
Új hozzászólás